1. Miten nopeasti toimitatte tuotteet?

Pyrimme lähettämään tilaukset samana tai seuraavana arkipäivänä, yleensä siis 1-2 arkipäivän kuluessa. Mikäli tilauksen toimittamisessa ilmenee jotain yllättävää olemme teihin yhteydessä. Pääsääntöisesti arkena ennen klo 14.00 tilatut tuotteet ehtivät saman päivän postiin ja muulloin seuraavan arkipäivän postiin.

2. Puodilta noutaminen

Tilauksen jälkeen lähetämme teille viestin, kun tuotteet ovat noudettavissa. Voit hakea tuotteesi meidän puodilta Karhunkatu 17, 48600 Kotka aukiolojen puitteissa. Muina aikoina tuotteet voi noudaa erikseen sovittaessa.

3. Verkkokaupasta tilaaminen

Maksunvälittäjänämme toimii Checkout, joka luo turvallisen tavan maksaa useimmilla maksutavoilla.  Verkkokaupassamme emme käsittele asiakkaiden tili- ja luottokorttitietoja.

4. Toimitatteko tilauksia ulkomaille?

Toimitamme tilaukset ympäri maailmaa.

5. En saanut toimitusvahvistusta tilauksestani

Oletko varma, että kirjoitit sähköpostiosoitteesi oikein? Toimitusvahvistus tulee ilmoittamaasi sähköpostisosoitteeseen, muistithan tarkastaa myös roskapostikansiosi. Toimitusvahvistus lähtee automaattisesti onnistuneesta tilauksesta.

6. Mistä Kettu Knits:n langat tulevat?

Tuomme maahan omat lankamme Euroopasta ja suosimme hyvälaatuisia lankoja, joita käytämme myös itse. Oman malliston langat värjäämme itse ammattitaidolla ja pesemme tuotteet huolellisesti.

Pyrimme tukemaan myös paikallisia toimijoita ja selvitämme parhaillaan lähiseudun langan valmistajia.

7. Ostamani lanka loppui kesken, mitä teen?

Kysy meiltä langan saatavuudesta. Jos olet säilyttänyt langan etiketin, löydät siitä eränumeron. Sen perusteella voimme tarkastaa onko varasto samaa erää jäljellä.